Πληρωμές και Ασφάλεια

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η πραγματοποίηση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ’αποστάσεως. Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του e-shop, έχετε εφόσον είστε δικαιοπρακτικά ικανός, τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, (εφόσον έχετε συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας σας και δεν τελείτε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Για την πραγματοποίηση παραγγελίας πρέπει να συμπληρωθεί ειδική φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία και αποδοχή των όρων σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης.

Τρόποι πληρωμής

  • Χρέωση της πιστωτική σας κάρτας.
  • Μέσω PayPal
  • Με αντικαταβολή μόνο για την Ελλάδα.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αποστέλλοντας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο info@esmartshop.gr, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία. Μετά την προσέλευση των 3 εργάσιμων ημερών, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση η παραγγελία θα ακυρώνεται.
  • Άμεση πληρωμή στο φυσικό κατάστημα από το οποίο ο πελάτης μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του. Θα πρέπει απαραιτήτως να έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική παραγγελία για να λάβει ο πελάτης τιμές όπως αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα έστω και τηλεφωνικά.

Η κατάθεση μπορεί να πραγματοποιηθεί στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR6001102260000022640371385

Τράπεζα Πειραιώς:

IBAN: GR7901725070005507088250724

Σε περίπτωση εμβάσματος τα έξοδα επιβαρύνουν τον καταθέτη.

 Ο καταναλωτής ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, την διάρκεια ισχύος και την τιμή της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει.

Εγγυήσεις Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του esmartshop.gr καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας σύμφωνα με τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Προϊόντα καινούρια με συσκευασία – εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών
  • Προϊόντα καινούρια χωρίς συσκευασία (bulk) – εγγύηση καλής λειτουργίας 1 έτους
  • Προϊόντα refurbished – εγγύηση καλής λειτουργίας 6 μήνες
  • Μπαταρίες (συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών που είναι μέρος άλλου προϊόντος) – 6 μήνες

Η εγγύηση προϊόντος δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Το προϊόν έχει χτυπηθεί (1) , πέσει κάτω, καεί, έχει έρθει σε επαφή με υγρά (2), έχει χρησιμοποιηθεί με μη εγκεκριμμένο τροφοδοτικό ή μπαταρία, έχει υποστεί τεχνική παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό ή έχει κακομεταχειριστεί με όποιον τρόπο και ενάντια των οδηγιών χρήσης του.
  • Από την εγγύηση εξαιρούνται οι βλάβες λογισμικού πέραν αυτών που υπήρχαν από κατασκευής και όσων προήλθαν από αυτοματοποιημένη αναβάθμιση του εργοστασιακού λειτουργικού συστήματος.

Προϊόντα που θα επιστραφούν εντός εγγύησης δύναται να:

  • Επισκευασθούν
  • Αντικατασταθούν με ίδια (εφόσον υπάρχει απόθεμα)
  • Πιστωθεί στον πελάτη το ποσό με το οποίο αγοράσθηκαν ώστε να προβεί σε αγορά άλλων προϊόντων, της επιλογής του, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esmartshop.gr

Εγγυήσεις Τρίτων

Προϊόντα που φέρουν εγγύηση αντιπροσώπου / κατασκευαστή έχουν αντίστοιχη επισήμανση στην σελίδα του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα esmartshop.gr και για αυτά ισχύουν οι όροι του αντίστοιχου αντιπροσώπου / κατασκευαστή. Η esmartshop.gr μπορεί να αναλάβει δωρεάν την διαμεσολάβηση και διακίνηση του προϊόντος από / προς τον αντιπρόσωπο / κατασκευαστή, εφόσον το προϊόν έχει αγορασθεί από την esmartshop.gr, αλλά συνιστάται η απευθείας επικοινωνία του πελάτη με τον αντιπρόσωπο / κατασκευαστή για εξοικονόμηση χρόνου.

 

Εγγυήσεις Επισκευών

Όλες οι επισκευές συσκευών (εκτός εγγύησης και ανεξαρτήτου προμηθευτή) καλύπτονται από 3μηνη δωρεάν εγγύηση για την βλάβη που επισκευάσθηκε. 

  • Η εγγύηση καλύπτει την υπηρεσία της επισκευής και τα ανταλλακτικά.
  • Ανταλλακτικά που αποτελούν μεμονωμένα προϊόντα (π.χ. σκληροί δίσκοι, οθόνες κ.α.) καλύπτονται από την εγγύηση προϊόντος όπως περιγράφεται παραπάνω.
  • Προβλήματα λογισμικού (software), όπως ιοί και malware, δεν καλύπτονται από εγγύηση.
  • Βλάβες που μπορεί να προκύψουν στην συσκευή σας μη σχετικά με την επισκευή που έχει γίνει δεν καλύπτονται από εγγύηση.
  • Η εγγύηση παύει να ισχύει εάν:
    • Πέσουν υγρά στην συσκευή (2)
    • Η συσκευή πέσει κάτω, σπάσει ή χτυπηθεί με όποιο τρόπο (1)
    • Αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας (3)
  • Αν η συσκευή σας παρουσιάσει την ίδια βλάβη εντός της παρούσας εγγύησης υποχρεούμαστε να:
    • Παραλάβουμε την συσκευή σας (μπορείτε να την στείλετε μέσω συνεργαζόμενου courier με έξοδα δικά μας κατόπιν συνεννόησης)
    • Επισκευάσουμε την βλάβη
    • Επεκτείνουμε κατά 1 μήνα την εγγύηση σας
  • Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής εντός εγγύησης θα επιστρέψουμε το κόστος της επισκευής (όχι των ανταλλακτικών), ενώ επίσης δίνονται και επιλογές ανακύκλωσης με χρηματική αποζημίωση κατόπιν συνεννόησης.

(1) Εξαιρούνται τα προϊόντα με αντικραδασμική προστασία και σύμφωνα με τις προδιαγραφές και οδηγίες χρήσης του προϊόντος

(2) Εξαιρούνται τα προϊόντα με πιστοπόιηση αδιάβροχης προστασίας και τα προϊόντα χωρίς ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά / μηχανικά μέρη    

(3) Σε όλες τις επισκευασμένες συσκευές τοποθετείται αυτοκόλλητο προστασίας για απόδειξη μη παραβίασης της συσκευής από τρίτους. Εξαιρούνται οι επισκευές λογισμικού.

 

 

Πολιτική επιστροφών

Ο πελάτης έχει το διακαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα esmartshop.gr. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το esmartshop.gr στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Όταν με υπαιτιότητα του esmartshop.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστρεμένα κατά τη μεταφορά ή με κακή συσκευασία). Ο πελάτης έχει το διακαίωμα να μην παραλάβει το προϊόν από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Όταν έχει γίνει λάθος στην παραγγελία ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα , πλήρη και χωρίς καμία φθορά.
  2. Όταν το προϊόν που πουλήθηκε είχε λειτουργικό πρόβλημα / ήταν ελαττωματικό το οποίο καλυπτει η εγγύηση που έχει δοθεί από το esmartshop.gr. Σε αυτή την κατηγορία δεν εμπίπτουν οι περιπτώσεις στις οποίες η εγγύηση του προϊόντος καλύπτεται από τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο.

Για να είναι δυνατή η επιστροφή και αντικατάσταση των προϊόντων θα πρέπει

  • Να επικοινωνήσετε με το ηλετκρονικό κατάστημα την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  • Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή.

Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση πλήρη και χωρίς φθορές και να συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (εγγύηση) Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στο κόστος των προϊόντων, θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το esmartshop.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους. Σε περίπτωση αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε λογαριασμό του πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών από την παράδοσή τους, το esmartshop.gr δύναται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάστασή τους.

Η εταιρεία φροντίζει ώστε η συσκευασία των προϊόντων να είναι προσεγμένη ώστε να τα παραλαμβάνεται χωρίς φθορές.

Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί αν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, με επικοινωνία στο τηλέφωνο 2610222262. Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Αν έχετε παραλάβει το προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε ένας συνεργάτης μας, να σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο